ONZE AFSPRAKEN
Voor een fijne samenwerking
​
TOEPASSELIJKHEID
Deze algemene voorwaarde toepassing op alle mondelinge en schriftelijke boekingen, afspraken en overeenkomsten van of met tinzicht, en alle daarmee verband houdende handelingen, zowel van voorbereidende als uitvoerende aard. Tijdens het kennismakingsgesprek wordt naar deze algemene voorwaarden verwezen.
​​​
BEN JE VERHINDERD?
Indien bij verhindering tenminste 48 uur van tevoren wordt afgezegd hoeft de voor u gereserveerde tijd niet in rekening te worden gebracht.
Bij afzeggen binnen 48 uur zal een vast bedrag van 60€ aangerekend worden.
Tijdig verzetten van de afspraak is mogelijk via het boekingssysteem.
​​
TARIEVEN
Het is aan te bevelen dat u op de hoogte bent van de kosten. Deze staan beschreven op onze website onder 'Tarieven'.
Tariefswijzigingen worden minimaal 1 maand vooraf aangekondigd via de website.
Kort overleg, telefonisch of per mail, is bij de begeleiding van de cliënt inbegrepen.
Als er toch wat meer tijd nodig is (> kwartier), maak je een afspraak.
​​​
BETALINGSVOORWAARDEN
Na elke consultatie of overleg ontvangt u van onze een factuur via mail. Deze betaal je via overschrijving binnen de 14 dagen.
In sommige gevallen kiezen we samen voor 1 factuur per maand om het aantal transacties te beperken.
​​​​
AANSPRAKELIJKHEID
Het advies van tinzicht is oplossingsgericht zonder dat te garanderen. Tinzicht is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade of letsel voortvloeiende uit of in verband met de geboden diensten.
​​​
OBSERVATIE EN VERSLAG
Op verzoek van de ouders of verzorgers van het kind bezoekt tinzicht de school of andere belanghebbenden voor observatie of verslaggeving. De betaling gebeurt op de eerstvolgende consultatie door de ouders/verzorgers.
Op verzoek van de cliënt of de ouders van cliënt kan er een schriftelijk verslag naar derden (bijvoorbeeld school) worden gemaakt. Dit verslag wordt opgesteld door Tinne Michielsen. Een verslag kost 50€ en wordt aangerekend op de eerstvolgende consultatie of factuur.
​​
​VERTROUWELIJKHEID
Tinzicht is verplicht tot geheimhouding van alles wat er is besproken tijdens of in het kader van de coachingsessies. Voor overleg met derden in het belang van het kind, wordt altijd eerst toestemming gevraagd aan de ouder of verzorger.
​​​
AFSPRAKEN ROND COACHING VOOR JONGEREN <18 jaar
Er is geen wachtruimte binnen de praktijk.
De coachingsessie kan samen met de ouder plaatsvinden indien dat wenselijk is.
Op regelmatige basis zijn er ouder- of gezinsafspraken waarbij we samen de evolutie bespreken.
​
Tinzicht is gehouden aan de wettelijke regel dat voor kinderen onder de 16 jaar geldt dat, indien van toepassing, beide gezaghebbende ouders akkoord moeten gaan met de begeleiding. De ouder die de aanmelding doet draagt er zorg voor dat de eventueel andere gezaghebbende partner wordt geïnformeerd over de begeleiding en hier zijn/haar toestemming hiervoor geeft. Hij/zij gaat ermee akkoord dat, indien de andere partner op enige wijze bezwaren maakt tegen het coachen, hij/zij de consequenties daarvan op zich neemt. Tinzicht kan hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
​
KLACHTENPROCEDURE
In onze praktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u toch niet tevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wij proberen het dan samen met u op te lossen.
Als uw klacht de zorg van één van onze teamleden betreft, kunt u met hem of haar een (bel) afspraak maken om uw klacht te bespreken. Dat werkt vaak het beste. Als u het op prijs stelt, kan de praktijkmanager daarbij aanwezig zijn.
Wilt u uw klacht liever (eerst) met de praktijkmanager delen, dan kan dat ook. Zij is ook het aanspreekpunt voor algemene klachten over de praktijk. U kunt een afspraak met haar maken via de website of een live afspraak in de praktijk of aan huis. U kunt haar ook een mail sturen via info@tinzicht.be.
Gaat uw klacht over de praktijkmanager, dan kan u ook terecht bij een ander lid van ons team.
Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Tinzicht, Scherpenbergstraat 12 te Sint-Job-in-‘t-Goor.